hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت خیابان شهید عسگری نیا در منطقه۵

قم|آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت خیابان شهید عسگری نیا در منطقه۵

شهردار منطقه 5 از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت خیابان شهید عسگری نیا به مساحت بیش از 3000 مترمربع خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،علیرضا اقبالیان با اعلام این خبر گفت: در راستای رفاه حال شهروندان،صنعتگران و تسهیل در عبور و مرور و دسترسی منطقه صنعتی درودگران به بلوار امام علی (ع) و همچنین در راستای کاهش بار ترافیکی منطقه، عملیات زیرسازی و آسفالت این خیابان آغاز گردید.

وی با اشاره به انجام پروژه های عمرانی، ترافیکی و خدماتی در سطح منطقه افزود:  زیرسازی و آسفالت خیابان شهید عسگری نیا ، حدفاصل خیابان شهید بخشنده تا بلوار امام علی (ع) به متراژ بیش از ۳۰۰۰ مترمربع و پیش بینی توزیع بیش از ۵۱۰ تن آسفالت انجام می شود.

شهردار منطقه ۵ در ادامه بر اولویت بندی و زمانبندی کارشناسی شده در اجرای پروژه های عمرانی جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و اصناف تاکید کرد و افزود: تمامی پروژه های شهری پیش از اجرا ، به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرند و به ترتیب اهمیت و اولویت اجرایی می گردند.

اقبالیان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و شکیبایی کسبه، خاطر نشان کرد: مشارکت مردم می تواند نسبت به پیشرفت سریع و آبادانی منطقه۵ تأثیر بسزایی داشته باشد که به امید خداوند پروژه های متعدد دیگری در حال پیگیری می باشد که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد